«Тюнінг треба починати з передніх гальм, продовжити задніми гальмами, потім підвіскою, а потім усе інше». Хоч якою потужною була машина, якщо керованість і гальмування в неї слабкі, можна в одну пору втратити все. А як відомо, якість гальмування автомобілів ВАЗ, навіть нових моделей, не викликає захоплення. Щоб виправити ситуацію, були розроблені передні гальмівні супорти darbis FS-14.
Призначення. Встановлення передніх супортів darbis FS-14 істотно покращує гальмівну систему автомобілів ВАЗ 2108, 2114, 2115, 2110, 2112, Пріора, Калина, Гранта.
Сумісність. Передні гальмівні супорти darbis FS-14 встановлюються на автомобілі ВАЗ 2108, 2114, 2115, 2110, 2112, Пріора, Калина, Гранта,
в т.ч. с АБС. Також можливе встановлення на автомобілі ВАЗ (класика) із заднім приводом за умови заміни кронштейна кріплення гальмівного супорту.
Особливості
- darbis потужніший звичайних супортів
- Ефективність супортів darbis можна порівняти з ефективністю спортивних багатопоршневих супортів. Завдяки цьому неабияк зменшується гальмівний шлях автомобіля
- Вартість комплекту супортів нового зразка не набагато вище від стандартних
- Маса Супорта в зборі приблизно дорівнює масі багатопоршневого супорту для ВАЗ-2112
Встановлення
Встановлюються супорти без доробок і перехідників на поворотний кулак автомобіля і з'єднуються з гідроприводом за допомогою стандартного шланга 2108. Колесні диски можна встановити штамповані або легкозаймані. Суппортам підходять передні колодки
від автомобіля ГАЗ. За потреби заміни гальмівних колодок їх можна буде придбати практично в будь-якому магазині автозапчастин.
Порівняння із супортами ГАЗ
Багатьом відомо: якщо встановити на автомобіль ВАЗ замість штатної системи супорти ГАЗ, це неабияк скорочує гальмівний шлях машини. Логіка такого тюнінга проста: якщо гружна ГАЗель масою 3,5 тонни зупиняється дуже непогано, то ПРИОРА з повною масою всього на 1,5 тонни з такими ж супортами зупиниться ще швидше, причому навіть без задніх дискових гальм.
Однак встановлення супортів від ГАЗ має низку істотних вад:
- Для монтажу супортів ГАЗ потрібні перехідники напрямної скоби, а вони можуть деформуватися в процесі експлуатації.
- Для під'єднання до гідроприводу потрібен шланг ГАЗ-3110. Оскільки цей шланг довший за штатний, його доведеться якось закріпити, а це створює додаткові клопоти.
- Часто буває, що комплектуючі доводиться купувати окремо.
- Після встановлення супортів ГАЗ-3110 неможливо встановити штатні та деякі легкосплавні диски. Залишається тільки встановлення литих або кованих дисків. До того ж доведеться підпилювати напрямну скобу.
- І найбільша проблема. Робочий циліндр ГАЗ виготовлений із чавуну, що обважнює супорт у зборі до 5 кг. Відповідно збільшуються непідскіровані маси автомобіля, через що елементи підвіски швидше виходять із ладу.
Водночас передні супорти darbis FS-14 встановлюються як штатні супорти без жодних змін. Для них не потрібні
ні перехідники, ні заміна гідравлічного шланга. Вибір гальмівних колодок від ТИЇР до ЄВС досить широкий і їх можна підібрати під потрібний стиль водіння. Крім того, колодки такого формату використовуються й для автомобілів імпортного виробництва.
Порівняння з чотирипоршневими супортами
darbis FS і чотирипоршневі супорти мають однакову масу та схожу ефективність гальмування, водночас darbis можна придбати у 4-5 разів дешевший за чотирипоршневі. Крім того, ці супорти застосовують на вантажних машинах ГАЗЕЛЬ масою 3 тонни!! А тепер уявіть, як із цими гальмами буде зупинятися ваш автомобіль!.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 7 700 ₴